مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 17:502022-11-26اقتصادي

برخورد جدی با کالای قاچاق در حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی


یک فعال عرصه تولید تجهیزات پزشکی یکی از مشکلات فعالیت در این عرصه را افزایش قاچاق در بازار عنوان و اضافه کرد: متاسفانه در بازار، کالای قاچاق و تقلبی بسیار زیاد شده و طبق قانون دولت باید با کالای قاچاق برخورد کند.

- صدرا سپهری در حاشیه برگزاری پانزدهمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، بیمارستانی، آزمایشگاهی، توانبخشی و صنایع دارویی که در محل نمایشگاه های دائمی فارس در شیراز در حال برگزاری است، در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: سال 99 در قالب یک تیم 5 نفره نمونه اولیه تحقیقاتی را در حوزه ساخت لیزرهای پزشکی با تمرکز بر لیزرهای پزشکی زیبایی تولید و طی شش ماه مجوز از مراکز ذی ربط اخذ کردیم.

او ادامه داد: از آنجا که تجهیزات پزشکی مستقیما با سلامت مردم در ارتباط است، استانداردهای سخت گیرانه ای وزارت بهداشت برای اخذ مجوز از جمله؛ استاندارد و آزمون های ایمنی، عملکرد، حساسیت، بالینی، آزمون تشعشعات الکترو مغناطیسی، ایمنی کاربری، ایمتی لیرز و .

اعمال شد.

این فعال حوزه سلامت با بیان اینکه خوشبختانه دستگاه توانست تمام استانداردها را اخذ کند، عنوان کرد: مجوز رسمی ساخت مستقل از سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت دریافت کردیم.

سپهری ادامه داد: نرم افزار کنترل و توان لیرز، برنامه نویسی برد و طراحی پاور به صورت کاملا بومی توسط این تیم انجام و امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با کالای قاچاق در حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی

برخورد جدی با کالای قاچاق در حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی