مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 18:452022-11-26اقتصادي

تشکیل کمیته مشترک اقتصادی بین خراسان جنوبی قرقیزستان


سفیر قرقیزستان در ایران با اشاره به تشکیل کمیته مشترک اقتصادی بین خراسان جنوبی و کشور قرقیزستان، گفت: سعی می کنیم این موضوع در کمترین زمان ممکن با پیگیری ویژه صورت گیرد.

- تورداکن سی دیکف، عصر امروز شنبه 5 آذر در نشست با استاندار خراسان جنوبی از میزبانی خراسان جنوبی ها تشکر کرد و گفت: امروز یک روز پرثمر در شهر بیرجند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه امروز بازدیدی از ظرفیت های تولیدی استان و نشستی با نمایندگان دولتی و بخش خصوصی استان در اتاق بازرگانی داشتیم، تصریح کرد: این سفر طی دیداری که با استاندار خراسان جنوبی در تهران داشتیم برنامه ریزی شد و مقرر شد در ماه جولای به خراسان جنوبی سفر کنیم که با توجه به شرایطی که پیش آمد انجام نشد و امروز با تاخیر خدمت شما رسیده ام.

سفیر قرقیزستان با بیان اینکه سال گذشته تفاهم نامه ای بین اتاق های بازرگانی ایران و قرقیزستان به امضاء رسید که در این تفاهم نامه کمیته مشترک تجاری پیش بینی شده است، افزود: درخواست استاندار خراسان جنوبی برای تشکیل کمیته مشترک دولت قرقیزستان و خراسان جنوبی را به تصمیم سازان کشور منتقل می کنیم که بعد از تایید آنان صورت خواهد گرفت.

تورداکن سی دیکف با اشاره به برگزاری نمایشگاه محصولات قرقیزستان در ایران در نیمه اول سال آینده، ادامه داد: پیشنهاد استاندار خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته مشترک اقتصادی بین خراسان جنوبی قرقیزستان

تشکیل کمیته مشترک اقتصادی بین خراسان جنوبی قرقیزستان