مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 18:502022-11-26سياسي

تشکیل کمیته مشترک اقتصادی بین خراسان جنوبی و قرقیزستان


سفیر قرقیزستان در ایران با اشاره به تشکیل کمیته مشترک اقتصادی بین خراسان جنوبی و کشور قرقیزستان، گفت: سعی می کنیم این موضوع در کمترین زمان ممکن با پیگیری ویژه صورت گیرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی سفیر قرقیزستان در ایران با اشاره به تشکیل کمیته مشترک اقتصادی بین خراسان جنوبی و کشور قرقیزستان، گفت: سعی می کنیم این موضوع در کمترین زمان ممکن با پیگیری ویژه صورت گیرد.

تورداکن سی دیکف، عصر امروز شنبه 5 آذر در نشست با استاندار خراسان جنوبی از میزبانی خراسان جنوبی ها تشکر کرد و گفت: امروز یک روز پرثمر در شهر بیرجند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه امروز بازدیدی از ظرفیت های تولیدی استان و نشستی با نمایندگان دولتی و بخش خصوصی استان در اتاق بازرگانی داشتیم، تصریح کرد: این سفر طی دیداری که با استاندار خراسان جنوبی در تهران داشتیم برنامه ریزی شد و مقرر شد در ماه جولای به خراسان جنوبی سفر کنیم که با توجه به شرایطی که پیش آمد انجام نشد و امروز با تاخیر خدمت شما رسیده ام.

سفیر قرقیزستان با بیان اینکه سال گذشته تفاهم نامه ای بین اتاق های بازرگانی ایران و قرقیزستان به امضاء رسید که در این تفاهم نامه کمیته مشترک تجاری پیش بینی شده است، افزود: درخواست استاندار خراسان جنوبی برای تشکیل کمیته مشترک دولت قرقیزستان و خراسان جنوبی را به تصمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته مشترک اقتصادی بین خراسان جنوبی و قرقیزستان

تشکیل کمیته مشترک اقتصادی بین خراسان جنوبی و قرقیزستان