مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 18:502022-11-26سياسي

امنیت، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون ولایت هستیم


فرمانده سپاه عاشورا امنیت، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی را مدیون راهبری های داهیانه و شجاعانه مقام ولایت دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار اصغر عباسقلی زاده روز شنبه در اجتماع بسیجیان تبریز، امنیت، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی را مدیون راهبری های داهیانه و شجاعانه مقام ولایت دانست و افزود: اگر ولایت بالای سر این ملت باشد و اطاعت محض از ولایت در تمامی زمینه ها وجود داشته باشد، هیچکس نمی تواند مشکلی برای انقلاب اسلامی ایجاد کند.

وی اظهار داشت: اگر امروز شاهد اغتشاشات عده ای فریب خورده در شهرهای مختلف هستیم، همه ناشی از فتنه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران است که البته این اقدامات دشمنان با بیداری و بصیرت آحاد مردم و نیز حضور به موقع بسیج خنثی خواهد شد.

عباسقلی زاده با بیان اینکه امام راحل (ره) برای ایجاد ایران قوی و زمینه سازی برای ظهور امام عصر بسیج را تشکیل داد، یادآور شد: پیشرفت در تمامی عرصه ها همچون علم و فناوری، صنایع دفاعی، نانوفناوری، عمران و آبادانی و توسعه بهداشتی و درمانی را مدیون حضور بسیجیان و اندیشه های بسیجی و جهادی هستیم.

وی ادامه داد: امروز باید بسیجیان افتخار کنند که خداوند برایشان پرچمداری اسلام و پیروی از آزادی خواهی را عنایت فرموده و مایه بسی مباهات است که در راستای مبارزه با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون ولایت هستیم

امنیت، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون ولایت هستیم