مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 19:102022-11-26اقتصادي

اولویت در روابط تجاری و اقتصادی با ایران


بر اساس توافقات انجام شده بین قرقیزستان و ایران، اولویت ما در روابط تجاری و اقتصادی با ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صدیق اف (تورداکن سی دیکف) عصر امروز شنبه در دیدار با استاندار خراسان جنوبی با تشکر از میزبانی گرم استان، اظهار کرد: دیداری با شما چهار یا پنج ماه پیش در تهران داشتم و قرار شد که در ماه جولای به استان خراسان جنوبی سفر کنم و با توجه به شرایطی که پیش آمد این سفر انجام نشد و امروز با تأخیر خدمت شما رسیده ام.

وی با اشاره به اینکه امروز یک روز پرثمر را در شهر بیرجند گذراندم، گفت: صبح امروز بازدیدی از ظرفیت های تولیدی استان و همچنین نشستی با نمایندگان دولتی و بخش خصوصی استان در محل اتاق بازرگانی که در این نشست مکالمات سودمندی داشتیم و با ظرفیت های مختلف سرمایه گذاری و اقتصادی خراسان جنوبی آشنا شدم.

سفیر قرقیزستان در ایران با اشاره به معرفی ظرفیت های استان توسط نمایندگان بخش دولتی و خصوصی استان، افزود: در بعضی از بخش ها امکان همکاری داریم که یکی از این ظرفیت ها معادن است.

تورداکن سی دیکف از خراسان جنوبی به عنوان استانی غنی در زمینه انواع کانی های معدنی یاد کرد و بیان داشت: خراسان جنوبی همچنین در زمینه فرآوری معادن هم پیشرفت های خوبی داشته است و در بازدیدی که صبح امروز داشتیم کارخانجاتی در این استان وجود داشت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت در روابط تجاری و اقتصادی با ایران

اولویت در روابط تجاری و اقتصادی با ایران