مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 22:402022-11-26اقتصادي

پایه گذاری ارتباطات مطلوب تجاری بین خراسان جنوبی و قرقیزستان


سفیر قرقیزستان در ایران اظهار کرد: امیدواریم با افزایش تعاملات، شرکای تجاری خوبی را از دو کشور پیدا کرده و تلاش خواهیم کرد که ارتباطات خوبی را بین خراسان جنوبی و قرقیزستان پایه گذاری کنیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی سفیر قرقیزستان در ایران اظهار کرد: امیدواریم با افزایش تعاملات، شرکای تجاری خوبی را از دو کشور پیدا کرده و تلاش خواهیم کرد که ارتباطات خوبی را بین خراسان جنوبی و قرقیزستان پایه گذاری کنیم.

تورداکن سی دیکف، امشب 5 آذر در جریان سفر به خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از میزبانی و مهمان نوازی گرم استاندار خراسان جنوبی، گفت: امروز در بیرجند و خراسان جنوبی روز پرثمری را گذارندم و ابتدا از واحدهای صنعتی و کارخانجات استان بازدید داشتم.

وی با بیان اینکه در خراسان جنوبی فرصت های سرمایه گذاری خوبی وجود دارد، بیان کرد: نشست بسیار خوبی با نمایندگان بخش خصوصی و دولتی خراسان جنوبی در راستای معرفی ظرفیت های قرقیزستان و خراسان جنوبی داشتیم.

سفیر قرقیزستان به ملاقات خود با استاندار خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: در این نشست پیشنهادت خوبی برای ایجاد تعاملات ارائه شد که خیلی جالب بود و با تحقق این پیشنهادت می توانیم همکاری خیلی خوبی را در زمینه های کشاورزی، صنعت، حمل و نقل و ترانزیت پایه گذاری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایه گذاری ارتباطات مطلوب تجاری بین خراسان جنوبی و قرقیزستان

پایه گذاری ارتباطات مطلوب تجاری بین خراسان جنوبی و قرقیزستان