مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 23:002022-11-26دانش

تاکید بر تعاملات علمی مشترک بین خراسان جنوبی و قرقیزستان


در نشست سفیر قرقیزستان در ایران با رؤسا و اساتید دانشگاه های خراسان جنوبی بر ایجاد تعاملات مشترک علمی و دانشگاهی دو کشور با تکیه بر ظرفیت های خراسان جنوبی تاکید شد.

- در دیدار سفیر قرقیزستان با روسای دانشگاهی خراسان جنوبی مطرح شد: تاکید بر تعاملات علمی مشترک بین خراسان جنوبی و قرقیزستان ایسنا/خراسان جنوبی در نشست سفیر قرقیزستان در ایران با رؤسا و اساتید دانشگاه های خراسان جنوبی بر ایجاد تعاملات مشترک علمی و دانشگاهی دو کشور با تکیه بر ظرفیت های خراسان جنوبی تاکید شد.

تورداکن سی دیکف، شنبه شب 5 آذر در دیدار با رؤسا و اساتید دانشگاه های خراسان جنوبی با اشاره به مشاهده پتانسیل های دانشی این استان، اظهار کرد: اساتید دانشگاهی ظرفیت های دانشگاهی این استان را معرفی کرد و در این معرفی؛ کار قلبی و انگیزه و علاقه و اشتیاق توسط نمایندگان دانشگاهی را به چشم دیدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به دستاوردهای جدید علمی در کشور ایران، افزود: لازم است همه اطلاعات دانشگاهی این استانا به صورت پروپزال در اختیار ما قرار گیرد تا این اطلاعات را به وزارت علوم منتقل کنیم.

سفیر قرقیزستان در ایران بیان کرد: این سفر تجربه خوبی بود و مساحت و تجهیزات دانشگاهی خراسان جنوبی من را تحت تاثیر قرار داد؛ امروز انگیزه های بسیار جدی در مدیریت و پرسنل دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر تعاملات علمی مشترک بین خراسان جنوبی و قرقیزستان

تاکید بر تعاملات علمی مشترک بین خراسان جنوبی و قرقیزستان