مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 00:402022-11-26بين الملل

آمریکا عامل بیماری زای مصنوعی کرونارا درآزمایشگاه تولید کرده است


روسیه مدعی شد که آمریکا عامل بیماری زای مصنوعی کروناویروس را در آزمایشگاه تولید کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا تولید کرده است.

روز شنبه ایگور کریلوف ، از مقامات نظامی ارشد روسیه مدعی شد که ایالات متحده یک پاتوژن مصنوعی کروناویروس مبتنی بر سویه اومیکرون و نوع اصلی ووهان تولید کرده است.

وی افزود: ویروس اصلاح شده ای که آمریکایی ها به دست آوردند، 80 درصد از حیوانات نمونه آزمایشگاهی را آلوده و باعث علائم عصبی غیرطبیعی و آسیب قابل توجه ریوی شد .

ایگور کریلوف، که ریاست نیروهای حفاظت از تشعشعات شیمیایی و بیولوژیک نیروهای مسلح روسیه را برعهده دارد، در یک کنفرانس خبری گفت: ویروس اصلاح شده توسط دانشگاه بوستون ساخته شده است.

وی افزود: ایالات متحده به فعالیت های بیولوژیکی نظامی خود در کشورهای ثالث ادامه می دهد و به دلیل خطر بالای این گونه فعالیت ها، انجام آزمایش ها را در خارج از مرزهای خودش ترجیح می دهد.

وی گفت که روسیه در نشست آتی کنوانسیون تسلیحات بیولوژیکی خواستار ایجاد یک مکانیسم مؤثر برای نظارت بر چنین فعالیت هایی خواهد شد.

کمتر از دو ماه پیش نیز، کنستانتین ورونتسوف ، نماینده هیأت روسیه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اعلام کرده بود که تعدادی از کشورهای مجمع به رهبری روسیه و چین خواستار فعالسازی ماده 6 کنوانسیون تسلیحات بیولوژیک به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا عامل بیماری زای مصنوعی کرونارا درآزمایشگاه تولید کرده است

آمریکا عامل بیماری زای مصنوعی کرونارا درآزمایشگاه تولید کرده است