مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 07:452022-11-27حوادث

دستگیری عامل اصلی ارتباط با شبکه های معاند در تهران


با تلاش تیم عملیات کلانتری یوسف آباد، عامل همکاری با رسانه های معاند دستگیر و از مخفیگاه وی 50 قبضه سلاح سرد کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: در پی ناآرامی ها و اغتشاشات آبان ماه سال جاری، شناسایی و دستگیری عاملان فراخوان و ارتباط با شبکه های معاند به صورت ویژه در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری های تهران بزرگ قرار گرفت.

وی در ادامه بیان داشت: عوامل تیم عملیاتی کلانتری یوسف آباد با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات گسترده طی روز های اخیر، عامل اصلی ارتباط با شبکه های معاند و بیگانه را که از طریق فضای مجازی فعالیت های گسترده ای در خصوص تشویش اذهان عمومی و انجام اقدامات خرابکارانه داشت و اغتشاشگران را به انواع سلاح های سرد تجهیز می کرد، شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ موقوفه ای گفت: متهم دستگیر شده دارای سوابق متعدد و حتی سابقه دستگیری در فراخوان های ری استارت را داشته است و در هنگام دستگیری در مخفیگاهش با ماموران درگیر، ولی با درایت پلیس زمینگیر و دستگیر شد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: از مخفیگاه متهم 50 قبضه سلاح سرد ازجمله قمه و شمشیر و 3 دستگاه بی سیم دستی، 2 عدد گاز اشک آور، 9 دستگاه گوشی موبایل، اسلحه کلت پلاستیکی و مقداری لوازم سرقتی و 176 گرم مواد مخدر کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل اصلی ارتباط با شبکه های معاند در تهران

دستگیری عامل اصلی ارتباط با شبکه های معاند در تهران