مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 08:052022-11-27سياسي

برنامه های یکصد و یکمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی تشریح شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری یکصد و یکمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی در رشت گفت: بیش از 70 عنوان مقاله به کنگره میرزا ارسال شده که در قالب کتاب چاپ می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا ثقتی شامگاه یکشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با اشاره به برگزاری صدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی در رشت گفت: مهمترین ویژگی کنگره امسال این است که بنا داریم نام میرزا تنها در گیلان محفوظ نباشد بلکه پژواک صدای میرزاکوچک خان در سراسر ایران به صدا در آید.

دبیر کنگره بین المللی میرزا کوچک جنگلی با بیان اینکه کار برای نهضت جنگل ظرفیت های زیادی دارد، افزود: در برنامه های امسال بنا بر این است که ابعاد مختلف مانند تبارشناسی و تاریخ شناسی نهضت جنگل بررسی شود.

وی با اشاره به مهمترین برنامه های اجلاسیه رشت گفت: این اجلاسیه 9 صبح دهم آذر در تالار مرکزی رشت برگزار می شود و سخنرانی مسئولان کشوری، ارائه سخنرانی های علمی، اهدای جایزه سال میرزا و رونمایی از تمبر وی و رونمایی از 70 نوع تولیدات هنری کنگره میرزا از جمله برنامه های این روز است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: مجتمع فرهنگی هنری سردار جنگل پس از یک دهه تعطیلی در این هفته افتتاح و به عنوان تئاتر شهر فعالیت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های یکصد و یکمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی تشریح شد

برنامه های یکصد و یکمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی تشریح شد