مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 08:202022-11-27اقتصادي

ارتباطات خوبی بین خراسان جنوبی و قرقیزستان پایه گذاری می شود


امیدوارم با افزایش تعاملات، شرکای تجاری خوبی را از دو کشور پیدا کنیم و ارتباطات خوبی را بین خراسان جنوبی و قرقیزستان پایه گذاری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صدیق اف شنبه شب در حاشیه نشست با استاندار خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز در بیرجند و خراسان جنوبی روز پرثمری را گذارندم، افزود: امیدوارم با افزایش تعاملات، شرکای تجاری خوبی را از دو کشور پیدا کنیم و تلاش خواهیم کرد که ارتباطات خوبی را بین خراسان جنوبی و قرقیزستان پایه گذاری کنیم.

وی با اشاره به بازدیدهای خود از واحدهای صنعتی و کارخانجات استان و فرصت های سرمایه گذاری خوب خراسان جنوبی افزود: نشست خیلی خوبی با نمایندگان بخش خصوصی و دولتی استان در راستای معرفی ظرفیت های قرقیزستان و خراسان جنوبی داشتیم.

سفیر قرقیزستان در ایران به ملاقات خود با استاندار خراسان جنوبی اشاره کرد و ادامه داد: در این نشست پیشنهادت خوبی برای ایجاد تعاملات بین دو طرف ارائه شد و با تحقق این پیشنهادها می توانیم همکاری خیلی خوبی را در زمینه های کشاورزی، صنعت، حمل و نقل و ترانزیت پایه گذاری کنیم.

صدیق اف دیدار با استاندار خراسان جنوبی را ملاقاتی سودمند و همچنین فرصتی ویژه دانست و بیان داشت: با حضور در خراسان فرصت سرمایه گذاری خوبی را پیدا کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباطات خوبی بین خراسان جنوبی و قرقیزستان پایه گذاری می شود

ارتباطات خوبی بین خراسان جنوبی و قرقیزستان پایه گذاری می شود