مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 08:252022-11-27اقتصادي

ارائه بسته ای جامع از ظرفیت های خراسان جنوبی به سفیر قرقیزستان


بسته ای جامع و مکتوب از ظرفیت های استان در اختیار سفیر قرقیزستان در ایران قرار گرفت و اعلام آمادگی کرد که این ظرفیت ها را به کشورش منعکس کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد قناعت شنبه شب در جریان سفر سفیر قرقیزستان به خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران بیان کرد: بسته ای جامع و مکتوب از ظرفیت های استان در اختیار سفیر قرقیزستان در ایران قرار گرفت و اعلام آمادگی کرد که این ظرفیت ها را به کشورش منعکس کند.

وی ادامه داد: امید است با ارائه این بسته و معرفی ظرفیت های استان، مجوزهای لازم را اخذ شود تا مقدمات کار بین تجار و سرمایه گذاران دو طرف فراهم شود و در آینده اقدامات خوبی در این زمینه رقم بخورد.

قناعت با بیان اینکه خراسان جنوبی ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی برای ایجاد تعامل با کشور قرقیزستان دارد، افزود: اشتراکات فرهنگی و دینی زیادی بین ایران و قرقیزستان وجود دارد.

استاندار خراسان جنوبی بیان داشت: وجود ظرفیت های متنوع در زمینه های مختلف در خراسان جنوبی و قرقیزستان بستر لازم را آماده می کند تا سطح مبادلات تجاری را گسترش دهیم.

قناعت با اشاره به برنامه های سفیر قرقیزستان در ایران طی سفر یک روزه وی به بیرجند بیان کرد: بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی و نشست با استاندار از جمله برنامه های صدیق اف در بیرجند بود که ظرفیت های استان در زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بسته ای جامع از ظرفیت های خراسان جنوبی به سفیر قرقیزستان

ارائه بسته ای جامع از ظرفیت های خراسان جنوبی به سفیر قرقیزستان