مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 08:252022-11-27اقتصادي

کسی حق ندارد تعرفه برای صادرات محصولات کشاورزی وضع کند


رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت اقتصاد را مکلف کرده ایم که بخشی از فروش اموال مازاد دستگاه های اجرایی را در اختیار صندوق بیمه محصولات کشاورزی قرار دهند و 10 هزار میلیارد تومان نیز برای بخش سرمازدگی اختصاص داده شده است.

- محمد جواد عسکری شب گذشته (5 آذرماه) در نشست با مدیران و فعالان بخش کشاورزی استان هرمزگان، افزود: همیشه حمایت از تولید اولویت اصلی کار ما بوده است و در راستای همین بحث از بدو ورود به مجلس در کمیسیون کشاورزی با استفاده از نظرات کشاورزان خبره مباحثی را دنبال کردیم که در راستای هموار کردن تولید، اشتغال و صادرات باشد.

وی بیان کرد: طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی نتیجه ی تلاش های انجام شده در مجلس بود که به قانونی با 15 ماده تبدیل شد و عمده گلایه هایی که کشاورزان داشتند در آن گنجانده شده است که اگر اجرایی شود بسیاری از مشکلات ما در بحث بیمه محصولات کشاورزی، و .

برطرف خواهد شد.

رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به زودی وارد برنامه بودجه 1402 و برنامه هفتم توسعه خواهیم شد، خیلی از پیشنهادات را می توان از کف جامعه تولیدی پیدا کرد و تبدیل به قانون کرد لذا تاکید داریم تولیدکنندگان اگر پیشنهادی دارند به کمیسیون ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی حق ندارد تعرفه برای صادرات محصولات کشاورزی وضع کند

کسی حق ندارد تعرفه برای صادرات محصولات کشاورزی وضع کند