مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 09:502022-11-27سياسي

صادرات تازه خوری انگور در استان قزوین برنامه ریزی شود


نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: صادرات انگور نباید فقط به فرآوری کشمش معطوف شود و باید صادرات تازه خوری آن را نیز در دستور کار قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رجب رحمانی روز شنبه در نشست میز توسعه صادرات محصول کشمش و صنایع وابسته که با حضور محمود بازاری مدیرکل ترویج سازمان توسعه و تجارت برگزار شده بود، افزود: تازه خوری محصول انگور در این استان همواره مورد غفلت واقع شده و این درحالی است که بازارهای متعددی در خارج در انتظار این محصول هستند.

وی اضافه کرد: مشوق های صادراتی باید در حوزه انگور و کشمش افزایش یابد تا بتوانیم تولیدکننده را مجاب کنیم که برنامه های توسعه این محصول را به خوبی را اجرا کند.

رحمانی با بیان اینکه برخی از پیشنهادات مثل راه اندازی میز ملی کشمش در کشور درحال بررسی است، گفت: قانون آن در برنامه پنج ساله هفتم گنجانده شده و می تواند به عنوان یک سند بالادستی در کشور مورد توجه قرار گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که به توسعه انگور و کشمش استان قزوین کمک می کند، راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی تاکستان است که باید مورد اهتمام مسئولان قرار گیرد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما از تمامی پیشنهادها و راهکارهای سازنده در راستای تحقق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات تازه خوری انگور در استان قزوین برنامه ریزی شود

صادرات تازه خوری انگور در استان قزوین برنامه ریزی شود