مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 10:302022-11-27سياسي

آسیب پذیری فرهنگی امروز نتیجه کوتاهی مسئولان است/باید مسئولیت پذیر باشیم


امام جمعه شهر مهریز با تاکید بر مسئولیت پذیری همه مسئولان، اظهار کرد: اگر امروز در مسائل فرهنگی آسیبی می بینیم نتیجه کوتاهی از سوی مسئولان بوده نه مردم.

- ایسنا/یزد امام جمعه شهر مهریز با تاکید بر مسئولیت پذیری همه مسئولان، اظهار کرد: اگر امروز در مسائل فرهنگی آسیبی می بینیم نتیجه کوتاهی از سوی مسئولان بوده نه مردم.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در نشست روز گذشته شورای اداری شهرستان مهریز با اشاره به سخن حضرت علی(ع) در مورد مسئولیت پذیری، بیان کرد: مسئولیت به معنای مورد سوال واقع شدن است و همه باید مسئولیت پذیر باشیم.

وی با بیان اینکه حضرت علی(ع) در خطبه 166 نهج البلاغه به مسئولیت داشتن نسبت به بندگان و شهرها حتی زمین ها و حیوانات اشاره دارند، افزود: همه ما نسبت به مردم و کشورمان که خون هزاران شهید روی خاک آن ریخته است، مسئولیم و اگر امروز در مسائل فرهنگی آسیبی می بینیم نتیجه کوتاهی از سوی مسئولان بوده نه مردم.

محمد علی شاه حسینی معاون استاندار یزد هم در این جلسه دستاوردهای بسیج را بسیار ارزشمند دانست و گفت: هر زمانی که کشور نیاز به کمک داشته، بسیج پای کار بوده است.

وی با بیان این که امروز استان یزد در مسیر پیشرفت، عمران و آبادانی قرار گرفته است، مهمترین مساله کنونی استان را تامین آب دانست و افزود: برنامه ریزی خوبی برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب پذیری فرهنگی امروز نتیجه کوتاهی مسئولان است/باید مسئولیت پذیر باشیم

آسیب پذیری فرهنگی امروز نتیجه کوتاهی مسئولان است/باید مسئولیت پذیر باشیم