مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 10:402022-11-27سياسي

انگیزه های سیاسی؛ دلیل اصلی قطعنامه شورای حقوق بشرعلیه ایران


یک دیپلمات پیشین کشورمان با بیان این که قطعنامه های شورای حقوق بشر سازمان ملل دارای انگیزه های سیاسی است، تاکید کرد: ما اعتباری برای این قطعنامه ها قائل نیستیم، - یک دیپلمات پیشین کشورمان با بیان این که قطعنامه های شورای حقوق بشر سازمان ملل دارای انگیزه های سیاسی است، تاکید کرد: ما اعتباری برای این قطعنامه ها قائل نیستیم، آن ها فاقد ارزش هستند و صدور چنین قطعنامه هایی مصداق دخالت در امور داخلی کشورهاست.

  محسن پاک آیین در گفت وگو با ایسنا در تحلیل خود از تصویب قطعنامه ضد ایرانی حقوق بشر سازمان ملل متحد گفت: این قطعنامه های ضد ایرانی در کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل متحد موضوع جدیدی نیست و ربطی به وضعیت فعلی ایران هم ندارد، آن ها هر سال به یک بهانه ای علیه ایران قطعنامه صادر می کنند.

از ابتدای انقلاب شاهد این وضعیت هستیم، هر سال به بهانه های مختلف یک بار در مورد حقوق بهایی ها و بار دیگر درباره اعدام قاچاقچی های مواد مخدر چنین قطعنامه هایی را علیه ایران صادر می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در واقع انگیزه اصلی این قطعنامه ها سیاسی است و به هیچ وجه فنی نیست، به همین دلیل کاملا قطعنامه های بی ارزشی از سوی ایران تلقی می شوند، البته این اقدام حقوق بشر تنها علیه ایران نیست شامل کشورهایی می شود که مخالف آمریکا هستند، ضمن این که وقتی آمری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگیزه های سیاسی؛ دلیل اصلی قطعنامه شورای حقوق بشرعلیه ایران

انگیزه های سیاسی؛ دلیل اصلی قطعنامه شورای حقوق بشرعلیه ایران