مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 10:452022-11-27اقتصادي

قصه پرغصه تعرفه تلفن ثابت کی تمام می شود؟


در حالی که شرکت مخابرات ایران تاکید دارد تعرفه های جدید تلفن ثابت بر اساس دستورالعمل شورای رقابت و مصوبه ی سازمان تنظیم مقررات و ستاد تنظیم بازار اعمال شده و این شرکت تمام فعالیت خود را بر اساس قانون انجام می دهد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، پیش از این اعلام شده بود که افزایش تعرفه هزینه ماهانه تلفن ثابت، تابستان امسال مورد تایید قرار گرفته و ستاد تنظیم بازار افزایش قیمت کارکرد تلفن ثابت را تصویب کرده است و درصورت موافقت رگولاتوری و ابلاغ به مخابرات اعمال و اجرایی خواهد شد.

طبق مصوبه مذکور کاربران تلفن های ثابت استان تهران برای حفظ خط تلفن ثابت خود بر اساس جدول جدید پیرامون تعرفه های جدید تلفن ثابت، باید ماهانه 20 هزار تومان، پرداخت کنند.

این هزینه صرفاً هزینه ای است که صاحبان خطوط تلفن در پایتخت، در صورت عدم استفاده از خط تلفن و صرفا به منظور نگهداری این خطوط باید پرداخت کنند.

اما به تازگی اعلام شد که در همین رابطه شورای رقابت دستور توقف هرگونه افزایش در هزینه خدمات تلفن ثابت را تا زمان ارایه دقیق هزینه تمام شده صادر کرد.

در این باره داوود زارعیان - معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران - با اشاره به مشکلات کارکنان شرکت مخابرات ایران در موضوع تعرفه به عنوان یک قصه پر غصه در طول 12 سال گذشته گفت: این مسئله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه پرغصه تعرفه تلفن ثابت کی تمام می شود؟

قصه پرغصه تعرفه تلفن ثابت کی تمام می شود؟