مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 12:252022-11-27دانش

پارک های برتر در توسعه فناوری معرفی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در حاشیه مراسم نکوداشت سالروز تاسیس معاونت فناوری وزارت علوم که از صبح امروز در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، - با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و وزیر علوم از برترین پارک های فناوری در زمینه پیشبرد اهداف فناوری کشور تقدیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در حاشیه مراسم نکوداشت سالروز تاسیس معاونت فناوری وزارت علوم که از صبح امروز در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، برترین پارک های علم و فناوری در زمینه پیشبرد برنامه های معاونت و فناوری معرفی شدند.

مراسم تقدیر با حضور زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، روح الله دهقانی فیروز آبادی معاون فعلی و سورنا سناری معاون پیشین علمی و فناوری ریاست جمهوری و خیام نکویی رییس مرکز تحقیقات کشاورزی بوده است.

برترین ها به این شرح است:برترین پارک در بخش توسعه زیست بوم فناوری و نوآور، پارو خراسان رضوی بوده و از پارک یزد نیز در این بخش تقدیر شد.

برترین پارک در حوزه ترویج فرهنگ فناوری و نوآوری، پارک استان گیلان به دلیل همکاری در برگزاری همایش های انجمن پارک ها و معرفی آن هابرترین پارک در حوزه تعاملات بین الملل، پارک آذربایجان شرقی تقدیر شناخته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک های برتر در توسعه فناوری معرفی شدند

پارک های برتر در توسعه فناوری معرفی شدند