مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 12:552022-11-27پزشكي

اولویت های تحقیقاتی موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی اعلام شد


با به روزرسانی اساسنامه موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران، اولویت های تحقیقاتی نیماد در قالب 9 کمیته تخصصی برای سال 1401 اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری معر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر یونس پناهی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اعلام این خبر گفت: تعیین اولویت های تحقیقات علوم پزشکی، شامل نوآوری ها، فناوری ها و کمک به تدوین سیاست های کلی پژوهش در کشور از جمله اهدافی است که در فرآیند بازبینی اساسنامه موسسه نیماد مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به اولویت های کمیته درمان های نوین، فناوری و نوآوری های علوم پزشکی گفت: ابرروندهایی که آینده حوزه پزشکی و سلامت را تحت تاثیر قرار می دهند، علم و فناوری پیشرو و تامین نیازهای پژوهشی و فناورانه بخش تحقیق و توسعه فرآورده های سلامت محور و تجهیزات پزشکی مهم ترین مسائل این کمیته تعیین شده است.

وی افزود: در کمیته دارو، تجهیزات پزشکی، سلامت و امنیت غذایی در سه حوزه دارو، تجهیزات پزشکی و سلامت و امنیت غذایی به تدوین اولویت ها پرداخته شده است.

رییس موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی اولویت های کمیته بیماری های غیرواگیر؛ صعب العلاج و مزمن را برشمرد و عنوان کرد: ثبت و نظام مراقبت بیماری های غیرواگیر؛ صعب العلاج و مزمن، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت های تحقیقاتی موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی اعلام شد

اولویت های تحقیقاتی موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی اعلام شد