مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 14:202022-11-27اجتماعي

فعالیت 8 واحد آلاینده در پایتخت متوقف شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از آغاز گشت و پایش شبانه روزی صنایع، معادن و واحدهای صنفی استان همزمان با فصل سرما و افزایش آلودگی هوا در تهران خبر داد.

- علیرضا مزینانی در گفت <گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با برنامه ریزی انجام شده گشت و پایش های شبانه، در حوزه کل استان، از طریق ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان ها و ستاد اداره کل اجرا می شود، اظهارداشت: هدف از انجام این گشت ها و پایش ها کنترل منابع آلوده کننده هوا و مقابله با تخلفات احتمالی خصوصاً در ساعات غیر اداری و ایام تعطیل هفته است.

وی با اشاره به اینکه این پایش ها بطور ویژه از ابتدای آذرماه آغاز شده و در 13 محور اصلی برقرار است، گفت: در این مدت 213 واحد صنعتی مورد پایش قرار گرفته اند که حاصل آن 8 مورد توقف فعالیت آلاینده و صدور 6 اخطاریه رفع آلایندگی برای واحدهای متخلف از سوی مأمورین اجرایی این اداره کل بوده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با تاکید بر اینکه سوخت مصرفی نیروگاه ها و واحدهای بزرگ مقیاس صنعتی استان بطور روزانه و مداوم رصد و پایش می شود، تصریح کرد: از ابتدای آذر ماه، 92 مورد بازدید از واحدهای معدنی و تولید شن و ماسه و آسفالت هم که دارای بار آلایندگی هوا هستند صورت گرفته و نکات و ملاحظات زیست محیطی به این واحدها تاکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 8 واحد آلاینده در پایتخت متوقف شد

فعالیت 8 واحد آلاینده در پایتخت متوقف شد