مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 14:452022-11-27سياسي

پردیس علم و فناوری دانشگاه تهران در اشتهارد آغاز به کار کرد


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: فرصت های شغلی فراوانی وجود دارد و ارتباطات نزدیکی با مراکز دانشگاهی و پارک های علم و فناوری و دانش بنیان ها داریم و از استان های برتر کشور در این راستا هستیم.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: فرصت های شغلی فراوانی وجود دارد و ارتباطات نزدیکی با مراکز دانشگاهی و پارک های علم و فناوری و دانش بنیان ها داریم و از استان های برتر کشور در این راستا هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی عبداللهی در مراسم افتتاحیه پردیس علم و فناوری دانشگاه تهران که روز یکشنبه ششم آذر با حضور حسینی نیا معاون وزیر و رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور و مقیمی رییس دانشگاه تهران در اشتهارد برگزار شد، با بیان اینکه این مجموعه توسط خیری بنام حاج آقا اشتهاردی برای حرفه آموزی فرزندان این مرز و بوم اختصاص داده شده، افزود: در حوزه اجرا رویکرد مهارت آموزی برای دست یابی به اشتغال مد نظر است.

وی ادامه داد: فرصت های شغلی فراوانی وجود دارد و ارتباطات نزدیکی با مراکز دانشگاهی و پارک های علم و فناوری و دانش بنیان ها داریم و از استان های برتر کشور در این راستا هستیم.

عبداللهی گفت: شهرک های صنعتی ویژه ای در استان مستقر است که با بررسی میدانی و حتی اجمالی در آنها به پیشرفت های علم و فناوری در کشور پی خواهیم برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس علم و فناوری دانشگاه تهران در اشتهارد آغاز به کار کرد

پردیس علم و فناوری دانشگاه تهران در اشتهارد آغاز به کار کرد