مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 16:152022-11-27سياسي

مرحوم سید رضا مؤید خود را خادم الشعراء می ‎دانست + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، مرحوم سیدرضا موید فرزند سیدمحمد متخلص به «مؤیّد» در سال 1321 هجری شمسی در مشهد در خانواده ای مذهبی و علاقه مند به امور دینی متولد شد و پس از تحصیلات ابتدایی به شغل آزاد روی آورد.

- از نکات قابل توجه این مراسم اشاره فرزند آن مرحوم در پاسخ به این پرسش که خیلی ‎های استاد مؤید را سید الشعرا می دانستند گفت: ایشان همواره خود را خادم الشعرا می ‎دانستند و روشن کننده محفل شعرا و مادحین بودند  در این نشست همچنین سید جعفر کشمیری از دوستان نزدیک مرحوم استاد رضا مؤید گفت: از اوایلی که در خدمت این عزیز بودیم وقتی شب ها می ‎خواستیم جلساتی برویم وقتی 5 یا 6 جلسه داشتیم ابتدا تشریفات عرض ادب به امام رضا (ع) یا تأکید بر نماز اول وقت داشتند.

در این مراسم که با اجرای حسن سلطانی مجری تلویزیون برگزار شد، احمد علوی از شاعران و شاگردان آن که حامل پیام استاد محمد علی مجاهدی هم بود.

  مرحوم خاطره جالبی را در موردعروسی پسرش وحضور سید رضا مؤید در این مراسم عنوان کرد: وی گفت: عروسی پسرم بود و قرار گذاشتیم تا در مراسم فقط مدح امیرالمؤنین (ع) را بگوییم، اما با کسی قرار نگذاشتیم، از دلم گذشت یا امام علی (ع) من ساله مدح شما وفرزندانتان را گفتم یک امروز آبرو داری کن، که مرحوم استاد سید رضا مؤید بدون دعوت وارد مجلس شد و مراسم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحوم سید رضا مؤید خود را خادم الشعراء می ‎دانست + فیلم

مرحوم سید رضا مؤید خود را خادم الشعراء می ‎دانست + فیلم