مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 16:452022-11-27اقتصادي

کیفیت در گذشته فدای مصلحت های باندی و رانتی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از سازمان ملی استاندارد ایران، «سید محمود هاشمی» در گفت وگویی کیفیت را یکی از دغدغه های اصلی در سازمان ملی استاندارد دانست و افزود: - رییس مرکز ملی تایید صلاحیت با بیان اینکه کالای بی کیفیت تولید داخل یا وارداتی، خط قرمز سازمان ملی استاندارد ایران است، گفت: در سال های گذشته کیفیت فدای مصلحت های باندی و رانتی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از سازمان ملی استاندارد ایران، سید محمود هاشمی در گفت وگویی کیفیت را یکی از دغدغه های اصلی در سازمان ملی استاندارد دانست و افزود: مهمترین شاخص کیفیت، رضایت مردم است.

کیفیت برای سلامت، ایمنی، رضایت مردم، تولید بهتر و صادرات مورد توجه قرار دارد.

وی با اشاره به اقدامات خوبی که در دوره تحولی سازمان ملی استاندارد ایران از جمله استاندارد های 85 گانه خودرو انجام شده است، گفت: هیچ دوره ای مثل این دوره دغدغه در کیفیت نبوده و در سال های قبل کیفیت فدای مصلحت های باندی و رانتی شد.

هاشمی در واکنش به اینکه زیرساخت های لازم برای اجرای همه استاندارد ها از جمله آزمون جاده ای در کشور وجود ندارد، تصریح کرد: در این دوره عزم این است که شرکت های خودروساز به سمتی بروند که امکان آزمون های جاده ای فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت در گذشته فدای مصلحت های باندی و رانتی شد

کیفیت در گذشته فدای مصلحت های باندی و رانتی شد