مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 06:452022-11-28فرهنگي

تیزر تلویزیونی رایگان هم سینما را نجات نداد/ از فارابی گله مندم!


بهروز مفید تهیه کننده فیلم سینمایی «بام بالا» ضمن تأیید اجرایی شدن طرح اعطای تیزرهای تلویزیونی رایگان به فیلم های در حال اکران، معتقد است بحران اصلی سینما همچنان سالن های خالی از مخاطب است! - بهروز مفید تهیه کننده فیلم سینمایی بام بالا ضمن تأیید اجرایی شدن طرح اعطای تیزرهای تلویزیونی رایگان به فیلم های در حال اکران، معتقد است بحران اصلی سینما همچنان سالن های خالی از مخاطب است! بهروز مفید تهیه کنده فیلم سینمایی بام بالا به کارگردانی سید جمال سیدحاتمی که این روزها در حال اکران در سینماهای کشور است و جزو آثاری است که بنابر توافق سازمان سینمایی و سازمان صداوسیما قرار بود از ظرفیت درباره کیفیت اجرایی شدن این وعده توضیح داد: از آنجایی که ما در شرایط بسیار بحرانی تن به اکران سینمایی فیلم های خود دادیم، مدیران سازمان سینمایی اعلام کردند تمام تلاش خود را می کنند تا از حمایت های لازم برخوردار باشیم.

واقعیت هم این است که در بحث تیزرهای تلویزیونی این اتفاق رخ داده است و تلویزیون هم در این زمینه بسیار خوب عمل می کند و تیزرهای ما را در سطح بسیار خوبی پخش کرده است.

وی با تأکید بر تخصیص تیزرهای رایگان وعده داده شده به این فیلم سینمایی افزود: به نظرم تلویزیون تا به اینجا وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده است، در عین حال مشکلی که الا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیزر تلویزیونی رایگان هم سینما را نجات نداد/ از فارابی گله مندم!

تیزر تلویزیونی رایگان هم سینما را نجات نداد/ از فارابی گله مندم!