مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 08:452022-11-28سياسي

کتاب «قرآن در مکتب اهل بیت (ع)» منتشر شد


کتاب «قرآن در مکتب اهل بیت (ع) با تأکید بر کتاب اصول مذهب الشیعه» اثر حجت الاسلام محمدعلی محمدی است که به همت پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و منتشر شد.

- کتاب قرآن در مکتب اهل بیت (ع) با تأکید بر کتاب اصول مذهب الشیعه اثر حجت الاسلام محمدعلی محمدی است که به همت پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب قرآن در مکتب اهل بیت (ع) با تأکید بر کتاب اصول مذهب الشیعه اثر حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی محمدی است که به همت پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و به همت نشر این پژوهشگاه در 421 صفحه منتشر شد.

با وجود تأکید قرآن، روایات، مراجع تقلید و رهبران دینی بر اتحاد اسلامی، متأسفانه برخی افراد با نگارش کتاب ها و مقاله های تفرقه افکن بر کوس اختلاف می کوبند و با شبهه افکنی می کوشند مسلمانان را در برابر همدیگر قرار دهند.

کتاب حاضر تلاشی در جهت پاسخگویی به شبهات قرآنی وهابیان علیه شیعیان و تبیین روش های شبهه افکنی آنان و تبیین باورهای شیعیان درباره قرآن است.

بر اساس یافته های کتاب، شیعیان حجیت ظواهر قرآن را پذیرفته و امکان دستیابی همه مردم به تفسیر کتاب الهی را انکار نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «قرآن در مکتب اهل بیت (ع)» منتشر شد

کتاب «قرآن در مکتب اهل بیت (ع)» منتشر شد