مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 09:402022-11-28سياسي

اختصاص 4200 میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی به گرمسار و آرادان


نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس گفت: با تلاش های صورت گرفته چهار هزار و 200 میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ملی به دو شهرستان گرمسار و آرادان اختصاص یافت.

- اردشیر مطهری در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه وضعیت بهداشت و درمان گرمسار و آرادان نیازمند توجه مسئولان است، ابراز کرد: مراحل مقدماتی احداث درمانگاه های مدرن در ایوانکی و گرمسار آغاز شده و جذب پزشک جدید برای درمانگاه های کنونی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در حوزه راه آهن ضمن ایجاد ایستگاه اختصاصی و جداگانه برای گرمسار در ایستگاه راه آهن تهران شش کوپه از 10 قطار دائمی برای رفاه مردم گرمسار در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: این اقدامات برای ارتقای دسترسی همشهریان به مترو و استفاده از راه آهن در راستای کاهش هزینه های تردد و همچنین استفاده نیروی انسانی و سرمایه گذار صورت گرفته است.

نماینده گرمسار و آرادان درباره اعتبارات اخذ شده نیز توضیح داد: میزان جذب اعتبارات تملک دارایی سرمایه ملی در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان در سال جاری چهار هزار و 200 میلیارد ریال بوده که رقم خوبی است و از مسئولان می خواهیم نسبت به اجرای طرح ها اقدام کنند.

مطهری درباره پروژه گرمسار به فیروزکوه نیز، تاکید کرد: در دیدار با وزیر راه و شهرسازی توانستیم پیمانکار سابق این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 4200 میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی به گرمسار و آرادان

اختصاص 4200 میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی به گرمسار و آرادان