مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 10:052022-11-28سياسي

آثار مخرب تداوم اجرای توافقنامه پاریس برای کشور


سخنگوی کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس قانون اساسی رییس مجلس می تواند مصوبات دولت را که خلاف قانون است، رد و اجرای آن را متوقف کند.

- با توجه به آثار مخرب تداوم اجرای توافقنامه پاریس برای صنعت کشور، از مجلس درخواست شده تا این موضوع بررسی و بر اساس ضوابط قانونی اقدام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان با بیان اینکه در جلسه کمیسیون اصل نود دو پرونده بررسی شد، گفت: پرونده اول در خصوص نقش الفاظ در قوانین و مقررات بود؛ در تبصره (14) قانون بودجه سنواتی منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه ها در جدولی آمده، در بند (27) این تبصره نیز عنوانی تحت عنوان و سایر اهداف مندرج در برنامه توسعه ششم کشور مطرح شده لذا دست مجریان برای هزینه کرد منابع هدفمندی باز گذاشته شده و دستگاه های نظارتی امکان نظارت دقیق در نحوه هزینه کرد منابع را ندارند.

وی اضافه کرد: اینگونه قانون نویسی با روح قانون که باید دقیق باشد، مغایرت دارد و در نتیجه در مواردی نظر قانونگذار را در نحوه هزینه کرد منابع تأمین نمی کند.

لذا تأکید بر این شد که قوانین به گونه ای تدوین شود که کلمه سایر دیگر در چارچوب بودجه های سنواتی عنوان نشود و قانون دقیق و غیرقابل تفسیر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار مخرب تداوم اجرای توافقنامه پاریس برای کشور

آثار مخرب تداوم اجرای توافقنامه پاریس برای کشور