مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 10:102022-11-28سياسي

ضرورت ابتکار و نوآوری در طراحی برنامه های فرهنگی


استاندار کردستان بر ضرورت توجه به ابتکار و نو آوری در طراحی برنامه های فرهنگی در راستای اثرگذاری بیشتر تاکید کرد.

- اسماعیل زارعی کوشا، امروز دوشنبه (7 آذرماه)در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان به مدیران آموزش و پرورش و نهادهای فرهنگی تاکید کرد که در طراحی برنامه های فرهنگی ابتکار و نوآوری را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند، چرا که نسل جدید با گذشته کاملا متفاوت است و اگر موضوعی را بتوان برای آنان به روش درست و اثرگذار نهادینه کرد برای همیشه پذیرفتنی خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کمبود اعتبارات و ضرورت استفاده درست و حداکثری از امکانات تاکید کرد و افزود: بعضی از برنامه ها و مناسبت ها نظیر راهیان نور دانش آموزی و اقامه نماز برنامه های ثابت هستند که باید اعتبارات مربوط به آنها سالانه از سوی وزارت آموزش و پرورش در نظر گرفته شود.

استاندار کردستان گفت: اعتبارات و درآمدهای استانی محدود است و به دلیل موانع قانونی امکان جابجایی اعتبارات برای این برنامه ها دشوار است، بر همین اساس باید مسئله به صورت کلی و ریشه ای حل و فصل شود.

وی، همچنین بر برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش در سطح شهرستان ها تاکید و خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش به سبب اهمیت موضوع باید به صورت مرتب و منظم باشد و هرگونه کوتاهی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ابتکار و نوآوری در طراحی برنامه های فرهنگی

ضرورت ابتکار و نوآوری در طراحی برنامه های فرهنگی