مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 13:352022-11-28سياسي

کتابخانه سردار سلیمانی محله بانبرز افتتاح شد


کتابخانه ی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی محله بانبرز ایلام با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران افتتاح شد.

- محمد آیینی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، امروز، 7 آذر در مراسم افتتاح کتابخانه عمومی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در محله بانبرز شهر ایلام اظهار کرد: مردمی سازی از اهداف دولت در طرح بازآفرینی شهری است، برای این منظور باید از مشارکت خود مردم، سرمایه گذاران و خیران استفاده شود و نگاه دولت این است که معیشت، بهداشت در محلات کمتر برخوردار مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ادبیات بازآفرینی در دولت سیزدهم تغییر یافته است، تصریح کرد: در واقع عمده مشکل در محلات هدف بازآفرینی فرسودگی و حاشیه نشینی نیست بلکه از بسیاری شاخص ها مانند خدمات و مسکن عقب ماندگی وجود دارد که تلاش دولت این است که فاصله بین این محلات برخوردار و مناطق غیربرخوردار کمتر شود.

آیینی خواستار تکمیل کامل کتابخانه عمومی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی محله بانبرز شهر ایلام شد و گفت: این پروژه باید تا دهه مبارک فجر به طور کامل تکمیل و در اختیار مردم این منطقه قرار گیرد.

سمیه حیدری ، مدیرکل کتابخانه های استان نیز در این مراسم با بیان اینکه تسهیل دسترسی مردم در راستای ترغیب به مطالعه همواره ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه سردار سلیمانی محله بانبرز افتتاح شد

کتابخانه سردار سلیمانی محله بانبرز افتتاح شد