مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 14:152022-11-28سياسي

بکارگیری سربازان نخبه نیروی دریایی ارتش در عرصه های پژوهشی


فرمانده آماد و پشتیبانی نداجا، گفت: نخبگانی که می خواهند خدمت سربازی را آغاز کنند، در دانشگاه های معتبر کشور شناسایی و دعوت به کار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر علیرضا محمدی فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش یک نیروی تجهیزات محور است و ویژگی های خاص خود را دارد، اظهار داشت: انبوهی از تجهیزات و سامانه های شناوری، پروازی و زیرسطحی در نیروی دریایی ارتش وجود دارد و همه نوع دانش و فناوری در آن به کار گرفته شده است.

امیر محمدی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش دارای سامانه های پیشرفته ای است، گفت: در گذشته این فناوری های تجهیزاتی و دانشی از کشورهای دیگر وارد می شد، اما بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و به ویژه بعد از جنگ تحمیلی، دوران سازندگی، تحول و قطعه سازی در این نیرو با تشکیل دانشگاه نیروی دریایی ارتش با سرعت بیشتری انجام شد.

فرمانده آماد و پشتیبانی نداجا افزود: در ادامه، تولید تجهیزات به صورت عمده آغاز شد و شروع چنین کاری نیازمند استفاده از جوانان، نخبگان و شرکت های دانش بنیان بود.

در این دوران اولین شناور پُرافتخار تمام ایرانی (جماران) توسط فرمانده معظم کل قوا رونمایی شد و به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق و دوران جدیدی در تولید سامانه ها و تجهیزات نیروی دریایی آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری سربازان نخبه نیروی دریایی ارتش در عرصه های پژوهشی

بکارگیری سربازان نخبه نیروی دریایی ارتش در عرصه های پژوهشی