مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 14:252022-11-28سياسي

اختصاص بالاترین میزان اعتبار اشتغال زایی استان زنجان به ابهر


با پیگیری های انجام شده، بالاترین میزان اعتبار اشتغال زایی در استان به شهرستان ابهر اختصاص یافت.

- ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: با پیگیری های انجام شده، بالاترین میزان اعتبار اشتغال زایی در استان به شهرستان ابهر اختصاص یافت.

احمد ذوالقدر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه ایجاد اشتغال و حمایت از تولید، اظهار کرد: در این راستا بانک ها و دستگاه های اجرایی مرتبط نقش تاثیرگذارتری دارند.

وی با بیان اینکه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و حمایت از تولید همه موظف هستند شرایط ایجاد اشتغال را تسهیل کنند، اضافه کرد: در این راستا به هیچ وجه نباید سختگیری انجام شود و سازمان های مربوطه، مدارک و گواهی های مهارت را با سرعت و سهولت و البته دقت لازم برای متقاضیان صادر کنند و خودشان به دنبال شناسایی و جذب کارآفرینان باشند.

این مسئول با بیان اینکه بانک های عامل نیز باید شرایط اعطای تسهیلات اشتغال زایی را تعدیل کرده و در کم ترین زمان ممکن درخواست مردم را انجام دهند، تاکید کرد: سرمایه گذاران و تولیدکنندگان نباید گرفتار بروکراسی های اداری شوند.

ذوالقدر با اشاره به برگزاری جلسات کمیته هماهنگی اشتغال و شورای بانک های شهرستان، متذکر شد: هر دو هفته یک بار باید این جلسات تشکیل شود و ارگان های مربوطه به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بالاترین میزان اعتبار اشتغال زایی استان زنجان به ابهر

اختصاص بالاترین میزان اعتبار اشتغال زایی استان زنجان به ابهر