مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 15:402022-11-28سياسي

حوادث اخیر نشان داد جبهه انقلاب از نظر توانمندی های مادی و معنوی مجهزتر شده است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: حوادثی که این 70 روز رخ داد، ثابت کرد که رویش ها چندبرابر ریزش ها بوده و جبهه انقلاب اسلامی از نظر توانمندی های مادی و معنوی، - ایسنا/خراسان رضوی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: حوادثی که این 70 روز رخ داد، ثابت کرد که رویش ها چندبرابر ریزش ها بوده و جبهه انقلاب اسلامی از نظر توانمندی های مادی و معنوی، مجهزتر و متعالی تر شده است.

آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با جمعی از بسیجیان مشهد که صبح امروز هفتم آذر ماه، به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به آیه 173 سوره مبارکه آل عمران اظهار کرد: امام در مقام احیاگری سنت نبی مکرم اسلام(ص)، همان طریقتی را دنبال کرد که پیامبر(ص) آن را آغاز کرده بود.

مستند بسیج، آیه قرآن است که فرمود الَّذِینَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُوا لَکُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِیمَانًا وَقَالُوا حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَکِیلُ و اشاره به ماجرای غزوه همراه الاسد دارد که همان مجروحان غزوه احد دوباره دورهم جمع شدند تا دین خدا را یاری کنند.

وی افزود: در تشکل بسیج، سه نمونه و الگوی دیگر هم در تاریخ اسلام وجود دارد؛ یکی در غزوه بدر که بسیجیان بدری بعدها به الگوی همه اجتماعات مومنانه تبدیل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث اخیر نشان داد جبهه انقلاب از نظر توانمندی های مادی و معنوی مجهزتر شده است

حوادث اخیر نشان داد جبهه انقلاب از نظر توانمندی های مادی و معنوی مجهزتر شده است