مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 00:052022-11-28اقتصادي

سرمایه گذاری 200 هزار میلیارد ریالی برای توسعه طرح های فولادی سنگان خواف


مدیرعامل شرکت فولاد سنگان از سرمایه گذاری 200 هزار میلیارد ریالی برای توسعه طرح های فولادی سنگان خواف خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت فولاد سنگان از سرمایه گذاری 200 هزار میلیارد ریالی برای توسعه طرح های فولادی سنگان خواف خبر داد.

علی امرایی دوشنبه شب هفتم آذرماه در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه این شرکت برای توسعه طرح های فولادی سنگان خواف 200 هزار میلیارد ریال دیگر سرمایه گذاری می کند، افزود: این طرح ها شامل توسعه طرح های کنسانتره، گندله، آهن اسفنجی و نیروگاه بادی می شود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت فولاد سنگان، نخستین شرکتی است که سیستم مکانیزه انباشت باطله خشک را آن هم با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، با سرمایه گذاری 15هزار میلیارد ریال راه اندازی کرده است.

مدیرعامل شرکت فولاد سنگان اجرای این پروژه را در شرق کشور بی نظیر دانست و گفت: این پروژه در سطح بین المللی فقط در برزیل و استرالیا اجرا شده است.

وی افزود: کارخانه های کنسانتره و گندله شرکت فولاد سنگان بالای 20 درصد از ظرفیت خود تولید می کنند و برای صیانت از هوای پاک، هم زمان با افتتاح طرح های فولادی این شرکت، سیستم فیلتراسیون نیز نصب شد.

امرایی تصریح کرد: در صورت تکمیل طرح انتقال آب از دریای عمان به معادن سنگ آهن سنگان، 50 میلیون متر مکعب آب در افق 1404 قرار است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 200 هزار میلیارد ریالی برای توسعه طرح های فولادی سنگان خواف

سرمایه گذاری 200 هزار میلیارد ریالی برای توسعه طرح های فولادی سنگان خواف