مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 09:302022-11-29سياسي

جهاد تبیین نیاز امروز جامعه است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، جهاد تبیین را ضرورت این روزهای جامعه عنوان و اظهار کرد: یکی از الزامات جهاد تبیین، حاکم بودن محبت قلبی و دلی در جامعه است؛ - محبتی که الگوی آن را می توان در رابطه بین حضرت امام خمینی(ره) و یا رهبر معظم انقلاب با مردم یافت.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، سه شنبه، 8 آذرماه، در دیدار جمعی از همسران جانبازان 70 درصد آذربایجان شرقی در آستانه سالروز ولادت حضرت زینب (س)، موقعیت شناسی و همچنین استفاده حداکثری از ابزار هنر برای تقویت عنصر عاطفه در جامعه را از دیگر الزامات جهاد تبیین ذکر کرد.

وی خواستار توجه بیش از گذشته به راهبردهای جبهه انقلاب در جنگ نرم شد و ادامه داد: تحقق این مهم در پرتو شناخت ماهیت جنگ نرم، شناخت نقشه های دشمنان در این جنگ و شناسایی کنشگران اصلی جبهه حق در میدان جنگ نرم با دشمن امکانپذیر است.

وی رمز پیروزی در برابر دشمنی دشمنان را در وهله نخست، اتکال به خداوند متعال و سپس وحدت حول محور ولایت و اطاعت محض از فرامین مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) دانست و با یادآوری فراز انتهایی بیانات معظم له در دیدار اخیر با بسیجیان ادامه داد: عمل به توصیه قرآنی وَ لا تَهِنوا وَ لا تَحزَنوا وَ اَنتُمُ الاَعلَونَ اِن کُنتُم مُؤمِنین.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین نیاز امروز جامعه است

جهاد تبیین نیاز امروز جامعه است