مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 09:502022-11-29اجتماعي

جولان سگهادر معابر/ بررسی حمله سگها به کودکان شهرک افضلی پور


افزایش جولان سگهای ولگرد در معابر شهر کرمان یکی از مشکلات مردم است و مطالبه جمع آوری و ساماندهی وضعیت موجود ماه هاست که در حال پیگیری است.

- به این مشکل پرداخته بود اما عدم توجه به کنترل جمعیت سگ ها در کرمان موجب شده این روزهای در حومه شهر کرمان به خصوص در جاده کوهپایه، محور هفت باغ، جاده زرندی و جاده باغین شاهد گله های متعدد سگ های ولگرد باشیم.

لزوم ارائه یک برنامه مدون کوتاه مدت برای ساماندهی سگ های ولگرد مد شدن دادن غذا به این حیوانات به خصوص در روزهای پایانی هفته و فیلم گرفتم و پخش کردن در شبکه های اجتماعی نیز موجب شده بر جمعیت این سگ های افزوده شود، نکته قالب توجه اینکه برنامه مدون و مشخصی نیز برای کنترل این وضعیت از سوی دستگاه های متولی ارائه نشده است.

حالا در شهرک های حاشیه ای شهر کرمان مردم با مشکل جدی در زمینه حضور این سگ ها در مجتمع های مسکونی مواجه شده اند و چند روز قبل خبری در خصوص حمله سگ های ولگرد به 2 دختر ساکن شهرک افضلی پور در حاشیه شمالی شهرکرمان منتشر شد، در این خبر آماده بود که 2 دختر کرمانی به دلیل حمله سگ های بی صاحب زخمی و روانه بیمارستان شده اند اما بررسی های میدانی خبرنگار مهر در شهرک افضلی پور و از مغازه داران فعال در این شهرک نشان داد این دختران به دلیل حمله سگ ها به موتور سیکلت حامل آنها و سرعت گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان سگهادر معابر/ بررسی حمله سگها به کودکان شهرک افضلی پور

جولان سگهادر معابر/ بررسی حمله سگها به کودکان شهرک افضلی پور