مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 09:552022-11-29ورزشي

زاگرس جنوبی با حاج موسایی برابر مس سونگون/ تقابل دیدنی مسی ها


لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور در حالی فردا چهارشنبه در خانه تکواندو پیگیری می شود که ملی پوشان بعد از بازگشت از رقابتهای قهرمانی جهان در ترکیب تیم های خود به میدان می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شش دیدار از هفته پنجم و دو بازی معوقه مس سونگون از هفته های سوم و چهارم فردا چهارشنبه نهم آذرماه در خانه تکواندو برگزار خواهد شد و طی آن تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، یزدان، زاگرس جنوبی، شهرداری ورامین، مس سونگون ورزقان، باشگاه دمنده، شرکت پالایش نفت آبادان، پاس، فرمانیه، سولدوز آذربایجان غربی، لوازم خانگی کن و مس کرمان به مصاف هم می روند.

شاگردان پیام خانلرخانی در تیم شهرداری ورامین که در غیاب مس سونگون ورزقان، به صدر جدول صعود کرده بودند، این هفته در تنها بازی خود باید با فرمانیه دیدار کند که به نظر می رسید کسب سه امتیاز این دیدار چندان سخت نباشد.

مس کرمان تیم دوم جدول هم ابتدا با دمنده دیدار می کند و سپس در یک دیدار معوقه، البته جذاب و دیدنی به مصاف همتای ورزقانی خود می رود.

این دیدار از آن جهت برای دو تیم اهمیت دارد که می تواند جایگاه آنها را در پایان فصل تا حدودی مشخص کند.

مس سونگون که به دلیل حضور ملی پوشان خود در مسابقات جهانی، هفته سوم و چهارم به میدان نرفت، کار سختی برای بازگشت به صدر جدول دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاگرس جنوبی با حاج موسایی برابر مس سونگون/ تقابل دیدنی مسی ها

زاگرس جنوبی با حاج موسایی برابر مس سونگون/ تقابل دیدنی مسی ها