مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 11:302022-11-29سياسي

نمایشگاه دائمی عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی در بیرجند ایجاد می شود


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: نمایشگاه دائمی عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی تا دهه فجر در بیرجند راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد زهرایی صبح سه شنبه در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در بیرجند اظهار کرد: دشمن در جنگ ترکیبی خود با تمام سرمایه اش وارد شده است.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ترورهای کور، جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی، تحریم اقتصادی و کوچک کردن سفره مردم را دنبال کرد تا به انقلاب اسلامی آسیب بزند.

زهرایی افزود: ایران اسلامی هر چند قصد تهاجم و حمله نظامی به هیچ کشوری در هیچ کجای جهان را ندارد ولی برای دفاع از خود از نظر نظامی مسیر رو به رشد را طی کرد.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ ترکیبی هجوم شناختی را دنبال می کند، گفت: استکبار با ابزار رسانه، بزرگنمایی و کوچک نمایی مسائل و با بهره گیری از فضای مجازی حکمرانی بر اذهان مردم را دنبال می کند.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار کرد: دشمن حتی بی حجابی بانوان را نیز نمی خواهد بلکه بالاتر از آن به دنبال تغییر معناها و تبدیل ارزش ها به ضد ارزش در جامعه هستند.

زهرایی با تأکید بر اینکه مردم از مسئولین در میدان ماندن، شفاف و سالم ماندن و عملکرد صادقانه می خواهند، گفت: ما باید جای خود را در تاریخ مشخص کنیم و به وظی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دائمی عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی در بیرجند ایجاد می شود

نمایشگاه دائمی عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی در بیرجند ایجاد می شود