مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 12:552022-11-29سياسي

حق پرستاری ایثارگران مشمول در سال جاری 38 درصد افزایش یافته است


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه شنبه 8 آذرماه در آستانه سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور در بیمارستان شهید مصطفی خمینی از کادر درمانی این بیمارستان تجلیل کرد.

- در بازدید قاضی زاده هاشمی از بیمارستان شهید مصطفی خمینی اعلام شد: حق پرستاری ایثارگران مشمول در سال جاری 38 درصد افزایش یافته است معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه شنبه 8 آذرماه در آستانه سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور در بیمارستان شهید مصطفی خمینی از کادر درمانی این بیمارستان تجلیل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی با حضور در بخش های مختلف بیمارستان شهید مصطفی خمینی از نزدیک در جریان خدمات رسانی به ایثارگران قرار گرفت.

معاون رییس جمهور پس از این بازدید گفت: روز میلاد حضرت زینب (س)، بزرگ پرستار جامعه مسلمین را خدمت مردم و به ویژه پرستاران عزیز تبریک عرض می کنم.

در مراکزی که در تهران تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران است 2 هزار و 500 نفر پرستار و در کل کشور 3 هزار و 500 نفر پرستار در حال خدمت رسانی هستند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه همسران جانبازان عزیز جامعه بزرگی از پرستاران کشور هستند، افزود: این پرستاران که بیش از 63 هزار نفر را شامل می شوند پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق پرستاری ایثارگران مشمول در سال جاری 38 درصد افزایش یافته است

حق پرستاری ایثارگران مشمول در سال جاری 38 درصد افزایش یافته است