مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 13:002022-11-29اقتصادي

تولید بیش از 76 هزار مگاوات نیروگاه های تولید پراکنده و تجدیدپذیر در سمنان


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از تولید بیش از 76 هزار مگاوات برق در نیروگاه های تولید پراکنده و تجدیدپذیر این استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از تولید بیش از 76 هزار مگاوات برق در نیروگاه های تولید پراکنده و تجدیدپذیر این استان خبر داد.

سید محمد حسینی نژاد 8آذرماه در نشست نظارت عالیه ایمنی، بهداشت و محیط زیست وزارت نیرو، ضمن ارائه گزارش وضعیت تاسیسات شرکت و مشترکان استان اظهار کرد: کاهش درصد تلفات انرژی الکتریکی، متوسط زمان خاموشی هر مشترک در دقیقه در روز و نرخ انرژی تامین نشده به عنوان سه شاخص مهم این شرکت است که به لحاظ کمی و کیفی در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارند.

وی با اشاره به این که 76 هزار و 423 مگاوات ساعت مجموع نیروگاه های تولید پراکنده و تجدیدپذیر است گفت: مجموع قدرت نیروگاه های تجدیدپذیر سنکرون با شبکه منصوبه در سطح استان 9 هزار و 43 کیلووات است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: طرح جایگزینی کابل خودنگهدار به جای سیم مسی شبکه فشارضعیف استان در سال جاری به مقدار یک هزار و 655 کیلومتر، توسط واحدهای اجرایی این شرکت در اقصی نقاط استان سمنان اجرا و عملیاتی شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع بیش از 400 هزار اشتراک برق در سطح استان، 10 هزار و 615 مشترک رویت پذیر بوده که از این تعداد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 76 هزار مگاوات نیروگاه های تولید پراکنده و تجدیدپذیر در سمنان

تولید بیش از 76 هزار مگاوات نیروگاه های تولید پراکنده و تجدیدپذیر در سمنان