مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 13:202022-11-29سياسي

حضور بیگانگان در منطقه امنیت ساز نیست


رییس جمهور کشورمان با اشاره به دیدگاه های مشترک ایران و عراق در مسائل منطقه ای و بین المللی گفت: گفتگو های بین هیأت عراقی و ایرانی در حل و فصل مسائل فی ما بین تاکثیرگذار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق، ضمن ابراز خرسندی از سفر وی به ایران، گفت: روابط ایران و عراق روابط معمولی نیست.

روابط دو کشور ریشه در اعتقادات و باورهای دو ملت دارد و اوج این روابط را می توان در مراسم اربعین مشاهده کرد که چگونه مسلمانان از سراسر جهان شرکت می کنند و دولت و ملت عراق بهترین میزبانی را از زائرین ابا عبدالله الحسین دارند که جا دارد از دولت و ملت عراق بابت این میزبانی تشکر کنیم.

رییس جمهور تصریح کرد: دولت عراق در آغاز کار خود است که جا دارد به آنها تبریک بگوییم و امیدواریم در این دوره جدید همکاری ها بین ایران و عراق گسترش پیدا کند.

البته ما در حوزه های تجاری، فرهنگی، ترانزیت، علم و فناوری و مبارزه با تروریسم همکاری هایی داریم و امیدواریم که این همکاری ها در دوره جدید ارتقا پیدا کند.

وی افزود: از نظر ما و دولت عراق امنیت و صلح و ثبات در منطقه بسیار اهمیت دارد و لذا مبارزه با مواد مخدر، تروریسم و جرایم سازمان یافته جزو توافقات و مشترکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیگانگان در منطقه امنیت ساز نیست

حضور بیگانگان در منطقه امنیت ساز نیست