مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 13:452022-11-29ورزشي

اجرای ویژه برنامه حمایت از تیم ملی فوتبال در فلکه دوم نیروی هوایی


شهردار منطقه 13 تهران از برگزاری ویژه برنامه در راستای پویش همه هوادار ایران و برنامه های حمایت از تیم ملی فوتبال توسط اداره فرهنگی در فلکه دوم نیروی هوایی خبر داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدهادی علی احمدی از برگزاری ویژه برنامه در راستای پویش همه هوادار ایران و برنامه های حمایت از تیم ملی فوتبال توسط اداره فرهنگی در فلکه دوم نیروی هوایی خبر داد و گفت: به منظور همدلی و همبستگی ملی و حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ویژه برنامه ای از ساعت 16 الی 19 در بوستان حافظ برگزار می شود.

شهردار منطقه 13 تهران خاطرنشان کرد: با استقرار استیج در این بوستان، برنامه های فرهنگی متنوعی شامل نواختن موسیقی اقوام سنتی، توزیع گل بین بانوان به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س)، توزیع پرچم و اقلام فرهنگی به اجرا در می آید.

وی با اشاره به فضاسازی منطقه 13 در راستای پویش همه هوادار ایران عنوان کرد: پرچم و بنرهای متعددی با مضمون همه هوادار ایران در میادین و معابر اصلی اکران شده است.

تیم ملی فوتبال ایران و آمریکا در قالب هفته سوم رقابت های جام جهانی 2022 قطر در روز سه شنبه 8 آذرماه از ساعت 22:30 در ورزشگاه الثمامه به مصاف هم می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای ویژه برنامه حمایت از تیم ملی فوتبال در فلکه دوم نیروی هوایی

اجرای ویژه برنامه حمایت از تیم ملی فوتبال در فلکه دوم نیروی هوایی