مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 13:502022-11-29سياسي

رییسی: مبارزه با گروه های تروریستی جزو توافقات ایران و عراق است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق، - رییس جمهور کشورمان با اشاره به دیدگاه های مشترک ایران و عراق در مسائل منطقه ای و بین المللی گفت: گفتگو های بین هیأت عراقی و ایرانی در حل و فصل مسائل فی ما بین تاکثیرگذار است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق، ضمن ابراز خرسندی از سفر وی به ایران، گفت: روابط ایران و عراق روابط معمولی نیست.

روابط دو کشور ریشه در اعتقادات و باور های دو ملت دارد و اوج این روابط را می توان در مراسم اربعین مشاهده کرد که چگونه مسلمانان از سراسر جهان شرکت می کنند و دولت و ملت عراق بهترین میزبانی را از زائرین ابا عبدالله الحسین دارند که جا دارد از دولت و ملت عراق بابت این میزبانی تشکر کنیم.

رییس جمهور تصریح کرد: دولت عراق در آغاز کار خود است که جا دارد به آن ها تبریک بگوییم و امیدواریم در این دوره جدید همکاری ها بین ایران و عراق گسترش پیدا کند.

البته ما در حوزه های تجاری، فرهنگی، ترانزیت، علم و فناوری و مبارزه با تروریسم همکاری هایی داریم و امیدواریم که این همکاری ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: مبارزه با گروه های تروریستی جزو توافقات ایران و عراق است

رییسی: مبارزه با گروه های تروریستی جزو توافقات ایران و عراق است