مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 14:302022-11-29اقتصادي

خرید افزودنی های بتن با قیمت عالی در بتن شیمی خاتم


امروزه استفاده از بتن در عملیات های مختلف عمرانی امری غیرقابل اجتناب بوده و نقش بتن ها در این صنعت را نمی توان انکار نمود.

با توجه به تنوع سازه های بتنی و کاربرد ویژه هر کدام از آن ها و محلی که سازه بتنی در آن استقرار پیدا می کند مستلزم بتنی با مشخصات و .

- امروزه استفاده از بتن در عملیات های مختلف عمرانی امری غیرقابل اجتناب بوده و نقش بتن ها در این صنعت را نمی توان انکار نمود.

با توجه به تنوع سازه های بتنی و کاربرد ویژه هر کدام از آن ها و محلی که سازه بتنی در آن استقرار پیدا می کند مستلزم بتنی با مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد با آن منطقه است.

به همین علت برای ساختن بتن های ویژه در شرایط مختلف محیطی به افزودنی های بتن نیاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شرکت بتن شیمی خاتم، افزودنی های بتن، مواد شیمیایی یا معدنی هستند که در هنگام فرآیند اختلاط بتن به آن افزوده شده و خواص بتن را به شکل مطلوبی تغییر می دهند.

با افزودنی های بتن آشنا شوید! به مجموعه ای از مواد که برای اصلاح خواص بتن مورد استفاده قرار می گیرند افزودنی های بتن گفته می شود.

مواد افزودنی شامل سیمان، سنگدانه ها و آب نبوده و هر ماده دیگری که به منظور اصلاح خواص بتن در طی مراحل اختلاط آن اضافه شود مواد افزودنی نام دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید افزودنی های بتن با قیمت عالی در بتن شیمی خاتم

خرید افزودنی های بتن با قیمت عالی در بتن شیمی خاتم