مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 15:352022-11-29اجتماعي

تسهیل زیارت با ایجاد ظرفیت استراحت و اقامت


مدیر عامل موسسه موقوفه خدمات زائر رضوی گفت: اینگونه نیست که خدمات در حوزه اسکان، اقامت و پذیرایی محدود به زمان های اوج ورود زائران باشد بلکه در تمام سال مسافران می توانند از طریق تماس با شماره تلفن چهار رقمی 1460 از این خدمات برخوردار شوند.

- سیدهاشم حسینی به خدمات و امکانات این مجموعه اشاره و اظهار کرد: خدمات و امکانات شامل ظرفیت های متعدد ایجاد شده طی سال های گذشته بوده که در چند سال اخیر توسعه نیز یافته است.

یکی از ظرفیت های مهم ایجاد شده برای این میزبانی و ارائه خدمت، مجتمع های میان راهی است که با شکل و شمایلی یکسان، حال و هوای خوب زیارت را در ذهن زائرانی که به سمت مشهد در حرکتند، تداعی می کند.

وی ادامه داد: در مجموع 21 مجتمع میان راهی فعال در هفت استان کشور به همت موسسه موقوفه زائر بنیاد کرامت رضوی اداره می شود که در آن خدمات متنوعی همچون محل اقامت، سرویس بهداشتی، نمازخانه، واحدهای تجاری و مراکز عرضه اقلام مورد نیاز سفر تعبیه شده و فعال است.

همچنین طبق اعلام پلیس راهور، مجتمع های میان راهی آستان قدس رضوی یکی از امن ترین و موثرترین توقفگاه های بین راهی در کشور است که با فراهم آوردن امکانات رفاهی برای استراحت رانندگان تاثیر مستقیمی هم در کاهش آمار تصادفات جاده ای داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل زیارت با ایجاد ظرفیت استراحت و اقامت

تسهیل زیارت با ایجاد ظرفیت استراحت و اقامت