مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 17:002022-11-29بين الملل

جورجیا ملونی: حمایت کردن از اوکراین ارزشش را دارد!


در میانه تلاش پارلمان ایتالیا برای تمدید ارسال تسلیحات به اوکراین در سال 2023، نخست وزیر این کشور امروز در سخنانی ادعا کرد: حمایت کردن از اوکراین ارزشش را دارد! - در میانه تلاش پارلمان ایتالیا برای تمدید ارسال تسلیحات به اوکراین در سال 2023، نخست وزیر این کشور امروز در سخنانی ادعا کرد: حمایت کردن از اوکراین ارزشش را دارد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، در بحبوحه تلاش پارلمان ایتالیا برای تمدید ارسال تسلیحات به اوکراین در سال 2023 میلادی، جورجیا ملونی نخست وزیر این کشور امروز سه شنبه در سخنانی ادعا کرد که روسیه برای مذاکره با اوکراین تمایلی ندارد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، نخست وزیر ایتالیا در این خصوص مدعی شد: حمایت کردن از اوکراین ارزشش را دارد؛ زیرا شانس بازگرداندن (مسکو و کی یف) به میز مذاکره فقط با توازن نیروها و امکانات در میدان جنگ حاصل می شود! این در حالیست که جورجیا ملونی پس از رسیدن به قدرت در هفته های پیش، با رییس جمهور چین هم در خصوص لزوم تلاش ها برای دست یابی به توافقی باهدف پایان درگیری ها در اوکراین گفتگو کرده بود.

وی در سخنانی در پارلمان کشورش هم در هفته های گذشته اعلام کرده بود که مواضع پیشین رُم در ارتباط با حمایت از اوکراین را حفظ خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جورجیا ملونی: حمایت کردن از اوکراین ارزشش را دارد!

جورجیا ملونی: حمایت کردن از اوکراین ارزشش را دارد!