مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 17:252022-11-29بين الملل

آتش نشان های مسلمان و یهودی در واشنگتن دی سی نباید ریش بگذارند!


در سیاست گذاری جدید فوریه 2020 آتش نشانی و اورژانس واشنگتن دی سی در جریان کرونا، به کارمندان گفته شد که نباید ریش داشته باشند.

در سال 2015، دیوان عالی آمریکا به نفع زنی مسلمان حکم کرد که شکایتی را علیه کمپانی ابرکرومبی اند فچ ، - آتش نشان های مسلمان و یهودی در واشنگتن دی سی نباید ریش بگذارند! در سیاست گذاری جدید فوریه 2020 آتش نشانی و اورژانس واشنگتن دی سی در جریان کرونا، به کارمندان گفته شد که نباید ریش داشته باشند.

در سال 2015، دیوان عالی آمریکا به نفع زنی مسلمان حکم کرد که شکایتی را علیه کمپانی ابرکرومبی اند فچ ، به اتهام انجام رفتاری تبعیض آمیز و عدم استخدام به دلیل پوشش حجاب تنظیم کرده بود.

گروهی از یهودیان و مسلمانان آتش نشان در واشنگتن دی سی از یک قاضی درخواست کرده اند تا مسئولان شهری را بابت توهین به آنها بابت سیاست ممنوعیت ریش گذاشتن، مواخذه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، آنها همچنین گفتند که این سیاستگذاری به صورت غیرعادلانه ای عقاید و باورهای مسلمانان و یهودیان را هدف قرار داده است.

این آتشنشان ها استیون چیسینگ ، کالورت پاتر ، جاسپر استارلینگ و حسن عمرانی هستند که در شکایت ماه جاری میلادی خود در دادگاه منطقه ای واشنگتن دی سی علیه مسئولان شهری پرونده تشکیل داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشان های مسلمان و یهودی در واشنگتن دی سی نباید ریش بگذارند!

آتش نشان های مسلمان و یهودی در واشنگتن دی سی نباید ریش بگذارند!