مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 18:302022-11-29اجتماعي

آغاز رایزنی برای اعزام زائران به حج عمره


رییس سازمان حج و زیارت کشور با بیان اینکه 6 میلیون نفر منتظر اعزام به حج عمره هستند از آغاز رایزنی ها برای اعزام به حج عمره خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدصادق حسینی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل حج و زیارت استان قزوین که ظهر سه شنبه در سالن اجتماعات اداره حج و زیارت برگزار شد اظهار کرد: مهیا کردن سفرهای آسان و ارزان را برای متقاضیان باید در دستور کار قرار بگیرد تا همه عاشقان به این سفر زیارتی مشرف شوند.

رییس سازمان حج و زیارت کشور با بیان اینکه باید سفرهای زیارتی دانشجویی در دستور کار قرار بگیرد عنوان کرد: در حال حاضر 60 هزار کارگزار حج در کشور داریم که از این تعداد یک هزار و 500 نفر در قزوین هستند.

وی افزود: 6 میلیون نفر در نوبت حج عمره هستند و ما پیگیر رفع مشکل عمره کسانی که از گذشته ثبت نام کرده اند هستیم.

این مسئول ابراز کرد: حدود 2 ماه است مکاتبات مربوطه انجام شده و منتظر اعلام زمان برای مذاکره هستیم تا بعد از انجام توافق، راه اندازی عمره از سر گرفته شود.

وی ادامه داد: سازمان حج و زیارت یکی از متولیان امور معنوی است و فعالیت ما در حوزه خدمت به زائرین است و فعالیت در حوزه عتبات عالیات توفیقات معنوی بزرگی را همراه دارد که ما باید قدردان این توفیقات باشیم چراکه عظمت جریان اربعین یک حرکت بی نظیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رایزنی برای اعزام زائران به حج عمره

آغاز رایزنی برای اعزام زائران به حج عمره