مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 23:452022-11-29سياسي

ارتقای نظام تعلیم و تربیت در تراز انقلاب اسلامی از ضروریات است


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: بهره مندی از نظام جامع آموزشی متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی برای ارتقای نظام تعلیم و تربیت در تراز انقلاب اسلامی از ضروریات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سید صادق حسینی سه شنبه شب در جمع دانش آموزان بسیجی در سنندج اظهار کرد: امروز دشمن با فراهم کردن بستر در فضای مجازی با تبلیغات منفی علیه کشور به دنبال زیر سوال بردن تربیت انقلابی جوانان و نوجوانان ماست.

وی افزود: دانش آموزان باید با آگاهی، برنامه ریزی و پشتکار نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: راهی که شهدای ما چه در انقلاب و چه در دفاع مقدس انتخاب کردند از روی آگاهی بود زیرا برای دفاع مقدس از کشور و حمایت از نظام تا پای جان ایستادگی کردند.

سردار حسینی افزود: هر انسانی دو سرمایه معنوی و مادی دارد که سرمایه معنوی شهدای ما جان آنها بود که آن را برای دفاع از این انقلاب در طبق اخلاص گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولین آموزش پرورش باید در تلاش باشند تا یک دانش آموز در محیطی اسلامی و در فضایی معنوی پرورش پیدا کند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: دانش آموزان در صف نخست، آینده سازان کشور قرار دارند و یکی از مهم ترین اهداف آموزش و پرورش، تربیت آینده سازان متخصص و توانمند برای پیشرفت و آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای نظام تعلیم و تربیت در تراز انقلاب اسلامی از ضروریات است

ارتقای نظام تعلیم و تربیت در تراز انقلاب اسلامی از ضروریات است