مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 08:152022-11-30سياسي

تبیین سیره رفتاری حضرت زینب (س) ضرورت فرهنگی در حوزه بانوان است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: سیره رفتاری حضرت زینب (س) به عنوان الگوی فداکاری در سنگر پرافتخار پرستاری و تجلی ایثار و نوع دوستی در فرهنگ اسلامی باید به درستی تبیین شود.

- اردبیل-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: سیره رفتاری حضرت زینب (س) به عنوان الگوی فداکاری در سنگر پرافتخار پرستاری و تجلی ایثار و نوع دوستی در فرهنگ اسلامی باید به درستی تبیین شود.

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت وگو با، با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در سخنانی اظهار کرد: حضرت زینب (س) پیام آور عاشورا، اسوه صبر و مقاومت و الگوی بی نقص در ایفای وظیفه پرستاری در دشوارترین شرایط با حفظ کامل احکام اسلامی است.

وی جبهه پرستاری را تجلی ایثار و نوع دوستی در تمامی ادیان به ویژه دین اسلام عنوان کرد و افزود: در حرفه مقدس پرستاری شاهد فداکاری عزیزانی هستیم که تجلی واقعی عطوفت و از جان گذشتگی بوده و با بصیرت و آگاهی در سنگر مدافعان سلامت در خدمت مردم هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: پرستاری می تواند یکی از بهترین راه های قرب به خداوند و کمال انسان باشد.

از این رو باید به پرستاری به عنوان یک وظیفه انسانی و الهی نگریست که این نگرش می تواند نشاط و علاقه ویژه ای را در امر پرستاری ایجاد کند چرا که پرستار با عشق ورزیدن به کار خود، بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین سیره رفتاری حضرت زینب (س) ضرورت فرهنگی در حوزه بانوان است

تبیین سیره رفتاری حضرت زینب (س) ضرورت فرهنگی در حوزه بانوان است