مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 08:352022-11-30ورزشي

چراغ سبز وزارت ورزش به سرپرستان/ منع ورود به انتخابات بدون استعفا


«سرپرست ها و ورود آنها به انتخابات» از چالش های همیشگی در رابطه با فدراسیون ها بوده در حالیکه وزارت ورزش تاکید دارد هیچ منع و مخالفتی در این مورد وجود ندارد.

- سرپرست ها و ورود آنها به انتخابات از چالش های همیشگی در رابطه با فدراسیون ها بوده در حالیکه وزارت ورزش تاکید دارد هیچ منع و مخالفتی در این مورد وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، از زمانیکه تعیین سرپرست برای فدراسیون ها مورد اقبال وزارت ورزش قرار گرفت و به تدریج و با هر بهانه ای به آن به عنوان یک رسم در ورزش و انتخاباتش عمل شد تا به امروز، این دسته افراد و کاندیدا شدن شان چالش های زیادی پیش روی انتخابات قرار داده تا آنجا که حتی بعضا پای استعفا و کنار گذاشته شدن هم به میان آمده است.

کناره گیری سرپرست فدراسیون اسکیت از جمله این موارد است؛ فریبا مددی سه ماه بعد از اینکه به عنوان سرپرست فدراسیون اسکیت انتخاب شد برای ورود به انتخابات این فدراسیون کاندیدا شد و به همین دلیل وزارت ورزش پیش از موعد انتخابات ، حکم سرپرستی جدید این فدراسیون را برای محمدرضا فضلی صادر کرد.

اینگونه فریبا مددی با سابقه چهارماه سرپرستی فدراسیون اسکیت در انتخابات این فدراسیون (2 بهمن ماه 1400) شرکت کرد اگرچه برخی حواشی پیرامون او باعث شد پیش از رای گیری تصمیم به انصراف بگیرد و قید ریاست را بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ سبز وزارت ورزش به سرپرستان/ منع ورود به انتخابات بدون استعفا

چراغ سبز وزارت ورزش به سرپرستان/ منع ورود به انتخابات بدون استعفا